Kontrakt
Dette er kontrakten du skal lese gjennom og godta (i My Consignment Manager) når du registrerer deg som selger til salget.
Jeg melder meg på som selger ved høstens Stavanger Kids Sale (SKS), som avholdes 13.-15. september 2024 på Madla Bydelshus. Jeg samtykker til følgende:
1. Jeg får 70% av salgssummen (eller 75% hvis jeg hjelper til ved salget), minus en deltakeravgift på 60 kr som trekkes fra oppgjøret. Pengene settes inn på selgerens konto 25/9.
2. Jeg kan selge maks 150 NYE eller PENT BRUKTE varer for barn/ungdom & gravide. Jeg må være selektiv med hva jeg selger. Klær skal være rene & IKKE flekkete, slitte, eller hullete, sko skal være rene, utstyr skal være i fungerende stand, & varer skal være komplette. SKS forbeholder seg retten til å avvise varer.
3. Jeg må følge reglene for merking av varer: Hver merkelapp må inneholde en detaljert beskrivelse, pris (avrundes til nærmeste 5 kr), kategori, størrelse/underkategori, og om varen skal selges for halv pris (forsalg lørdag & søndag). Merkelapper må skrives ut på forholdsvis lyst farget, tykt (160+ g) papir/hobbykartong (unntak: laminerte merkelapper kan skrives ut på vanlig kopipapir). Strekkoder må være klare og lesbare. Merkelapper må forsterkes med tape og festes på en sikker måte.
4. Jeg må booke tid i MyCM for innlevering av mine varer fredag 13/9 på Madla Bydelshus. Jeg har selv ansvaret for å bære inn og henge opp/legge ting på anviste rom, bord, og stativer.
5. Jeg må selv hente mine usolgte varer på Madla Bydelshus søndag 15/9 mellom kl 20.30-22.00. Et gebyr på kr 250 trekkes fra oppgjøret dersom jeg ikke henter mine varer. Det påløper 100 kr ekspedisjonsgebyr per uavhentet stor vare da alt av utstyr og varer må fjernes fra bydelshuset. Varer som ligger igjen etter kl 22 blir donert til veldedighet. Jeg forstår at SKS ikke tar på seg erstatningsansvar for varer som blir borte under salget.
6. Jeg vil motta 2 billetter til forsalget fredag kveld 13/9. (Hvis jeg hjelper til ved salget vil jeg også motta 1 billett pr vakt jeg jobber til halv pris forsalget lørdag kveld 14/9). SKS tillater ikke barn under 12 år på forsalgene (spedbarn som bæres i bæresele er OK).
7. Fristen for å booke/endre tid for innlevering av varer og frivillige vakt(er) er søndag 8/9 kl 20. Fristen for å registrere varer er tirsdag 10/9, kl 12. Hvis jeg ikke kan delta må jeg gi beskjed til arrangøren på email senest torsdag 5/9 kl 20, ellers blir jeg fakturert for deltakeravgiften (50kr). Hvis jeg ikke dukker opp på salget & ikke gir beskjed, får jeg ikke delta ved fremtidige salg.
1. Jeg får 70% av salgssummen (eller 75% hvis jeg hjelper til ved salget), minus en deltakeravgift på 60 kr som trekkes fra oppgjøret. Pengene settes inn på selgerens konto 25/9.
2. Jeg kan selge maks 150 NYE eller PENT BRUKTE varer for barn/ungdom & gravide. Jeg må være selektiv med hva jeg selger. Klær skal være rene & IKKE flekkete, slitte, eller hullete, sko skal være rene, utstyr skal være i fungerende stand, & varer skal være komplette. SKS forbeholder seg retten til å avvise varer.
3. Jeg må følge reglene for merking av varer: Hver merkelapp må inneholde en detaljert beskrivelse, pris (avrundes til nærmeste 5 kr), kategori, størrelse/underkategori, og om varen skal selges for halv pris (forsalg lørdag & søndag). Merkelapper må skrives ut på forholdsvis lyst farget, tykt (160+ g) papir/hobbykartong (unntak: laminerte merkelapper kan skrives ut på vanlig kopipapir). Strekkoder må være klare og lesbare. Merkelapper må forsterkes med tape og festes på en sikker måte.
4. Jeg må booke tid i MyCM for innlevering av mine varer fredag 13/9 på Madla Bydelshus. Jeg har selv ansvaret for å bære inn og henge opp/legge ting på anviste rom, bord, og stativer.
5. Jeg må selv hente mine usolgte varer på Madla Bydelshus søndag 15/9 mellom kl 20.30-22.00. Et gebyr på kr 250 trekkes fra oppgjøret dersom jeg ikke henter mine varer. Det påløper 100 kr ekspedisjonsgebyr per uavhentet stor vare da alt av utstyr og varer må fjernes fra bydelshuset. Varer som ligger igjen etter kl 22 blir donert til veldedighet. Jeg forstår at SKS ikke tar på seg erstatningsansvar for varer som blir borte under salget.
6. Jeg vil motta 2 billetter til forsalget fredag kveld 13/9. (Hvis jeg hjelper til ved salget vil jeg også motta 1 billett pr vakt jeg jobber til halv pris forsalget lørdag kveld 14/9). SKS tillater ikke barn under 12 år på forsalgene (spedbarn som bæres i bæresele er OK).
7. Fristen for å booke/endre tid for innlevering av varer og frivillige vakt(er) er søndag 8/9 kl 20. Fristen for å registrere varer er tirsdag 10/9, kl 12. Hvis jeg ikke kan delta må jeg gi beskjed til arrangøren på email senest torsdag 5/9 kl 20, ellers blir jeg fakturert for deltakeravgiften (50kr). Hvis jeg ikke dukker opp på salget & ikke gir beskjed, får jeg ikke delta ved fremtidige salg.